Apache, serwery wirtualne i SSL

Czesc.

Mam taki problem, moze sie juz z tym spotkaliscie: mam okolo 10 serwerow wirtualnych w Apache'u, dla wiekszosci z nich jest zdefiniowane odpowiedniki SSL i wygenerowane certyfikaty. Ale Apache zawsze daje pierwszy ze zdefiniowanych w apache.conf certyfikatow, niezaleznie od tego do ktorej domeny jest odwolanie. Czyli dla pierwszego jest wszystko OK, a dla pozostalych certyfikaty sa niewlasciwe.

Jezeli macie jakies sugestie dlaczego sie tak dzieje to prosze o info. Z gory dzieki,

Marek.