Re: PHP 4.1.2 w woodym

jackalek wrote:
[...]
: Slyszalem ze ludzie nie polecaja sida na server, bo unstable, ja mam
: bardzo stable, mimo ze mieszam  apt-get update/upgrade prawie
: codziennie.

Jak masz serwer, który nie musi pracować 24h/na dobę, to możesz sobie
pozwolić na sida i codzienne upgradey. Owszem, niektóre "snapshoty"
sida są niezłe, i dobre na serwer. Ale lepiej mieć woodyego, z niektórymi
pakietami z sarge (po przetestowaniu), albo sarge, tyle że tez ostrożnie
upgradeowac co jakiś czas, testując wczesniej to co się zmieniło.

--
Daniel Podlejski <underley@underley.eu.org>
   ... There's somethin' wrong with the world today