Re: java , przegladarki

Pewnego pięknego dnia Sat, 24 Aug 2002 00:16:25 +0200
"Pawel M." <pawmor@wp.pl> napisał co następuje:
> to tyle to i u mnie dziala.. ale wlasnie tylko te starsze
> dzialaja.. a nowsze aplety nie...
> A moze jest jakas inna przegladarka ktora dobrze wyswietlka
> strony? znaczy nie sa jakos poprzestawiane tak jak w
> wiekszosci.. a najwazniejsze zeby napisy byly normalne..  a nie
> jakies takie "postrzepione" no i zeby java dzialala bez
> problemu ;-)

Mi sie wydaje, że to nie wina przeglądarki, tylko pluginu. Ja testowałem to na Operze, Galeonie i Mozilli. Wszystkie przeglądarki zachowywały się tak samo. Chyba trzeba bedzie nam poczekać na nowszą wersje pluginu.
A tak BTW to nie wiesz może czy do opery pod linuxa jest spolszczenie?

Pozdrawiam,
Piotr G.

--

   |  To, że siedzę przed komputerem 25 godzin na dobę |