java , przegladarki

Dnia 23-08-2030 o godz. 20:40 Piotr G. napisał(a):
> Pewnego pięknego dnia Fri, 23 Aug 2002 14:05:46 +0200

> A ja już mam.

javaplugin.so

> U mnie też i działa z javaplugin.so

> Np. na jakich stronach, bo u mnie np nie działa chat z Onetu i
z Interii, a np Polchat pomyka.
> po wykasowaniu plikow jak instaluje ja teraz to juz
>
> Wpisz w oknie adresu about:plugins i zobacz czy tam coś jest o
javie.

to tyle to i u mnie dziala.. ale wlasnie tylko te starsze
dzialaja.. a nowsze aplety nie...
A moze jest jakas inna przegladarka ktora dobrze wyswietlka
strony? znaczy nie sa jakos poprzestawiane tak jak w
wiekszosci.. a najwazniejsze zeby napisy byly normalne..  a nie
jakies takie "postrzepione" no i zeby java dzialala bez
problemu ;-)

Co mówi Twoja poczta głosowa? Sprawdź! < http://powitania.wp.pl >