Re: opera i java cd

Pewnego pięknego dnia Fri, 23 Aug 2002 14:05:46 +0200
"Pawel M." <pawmor@wp.pl> napisał co następuje:

> hej dalej nie mam javy w operze..

A ja już mam.

>zainstalowalem ta wersje 1.4.1
> b .. opera pokazuje ze ma zainstalowana jave
> ale nie przyjmuje pliku javaplugin_oji.so tylko ten javaplugin.so

U mnie też i działa z javaplugin.so

> Wogole to jak instalowalem ta jave za pierwszym razem to
> pokazaly sie obydwa pluginy (i ten javaplugin.so i
> javaplugin_oji.so) przegladarka przyjela ten starszy ale
> pokazala ze to jest wersja 1.4.1 ale nie uruchamiala javy na
> stronach...

Np. na jakich stronach, bo u mnie np nie działa chat z Onetu i z Interii, a np Polchat pomyka.
po wykasowaniu plikow jak instaluje ja teraz to juz
> tego pluginu javaplugin.so juz nie ma  i przegladarka wogole nie
> pokazuje ze widzi pluginy..

Wpisz w oknie adresu about:plugins i zobacz czy tam coś jest o javie.

Pozdrawiam,
Piotr G.

--

   |  To, że siedzę przed komputerem 25 godzin na dobę |