Re: PHP 4.1.2 w woodym

Witaj Lukasz,

W Twoim liście datowanym 23 sierpnia 2002 (13:33:34) można przeczytać:

[caich]

> Upgrade servera z Woody'iego do SiD'a porownalbym do gry w rosyjska
> ruletke ;) Zycze powodzenia !

hmm czemu ?
ostatnio instalowel dwa debcie sarge bo instalka na fsn.hu jest
skopana i zaraz po instalce wymienil testing na sid
apt-get update
apt-get dist-upgrade
120 mega do sciagniecia czy chcesz kontynuowac
no to wio
poszedlem na browar z ziomalami, przychodze i juz mam sida bez zadnego
bulu :)

--
Pozdrowienia,
 jackalek                            mailto:jackalek.listy@klej.net