Re: Sid-ować czy nie sid-ować... [Było Re: PHP 4.1.2 w woodym]

Witaj Marcin,

W Twoim liście datowanym 23 sierpnia 2002 (13:47:01) można przeczytać:

> [...]
> sida jeśli komuś potrzeba koniecznie czegoś z sida co wymaga zbyt wielu
> pakietów do upgrade-u.

>   Swoje życie z Debianem zacząłem od 'potato'/unstable, potem
> przeszedłem na 'woody'/unstable, 'woody'/testing i finalnie na
> 'sid'/unstable. Niestety od jakiegoś czasu znów nie mam netu w chacie
> więc i mój 'sid' nie był aktualny. Aktualnie na maszynie mam 'woodiego'
> zupgradowanego do 'sid-a' z początku lipca (paczki z reguły tak o wersję
> nowsze) + paczki z zeszłego tygodnia (część) i muszę stwierdzić, że
> ciężko jest utrzymać aktualność 'sida' ;)

ja ma codzienie kilka pakietow do upgradu :)

>   Zresztą biorąc pod uwagę ilość zmian toczących się teraz w 'sidzie'
> zastanawiałbbym się nad przejściem nań - gtk2.0-0png3 koliduje z dużą
> ilością pakietów (które po prostu wymagają przekompilowania i to się
> dzieje powoli), przechodzenie dystrybucji na gcc 3.2 itp.. Powoli z
> częścią softu zacznę przechodzić na coś co roboczo nazywam DFS - Debian
> zależności, inna funkcjonalność etc).

tez powili czytam dewloper giude i kombuje :)
Nawet moze zostane opiekunem jednej paczki :)

>   Na serwerach tzw. produkcyjnych wstrzymałbym się z sidowaniem - dałbym
> woodiego + własne upgrady pakietów z sida raczej niż calość z sida.

ja tam mam wszystko z sida i nie narzekam :) jeszcze mi nic nie
stanelo :P

>   Nie zdziw się tylko któregoś dnia jak dziwnym przypadkiem nie będziesz
> mógł się zalogować (był taki błąd w sidzie bodajże w tym roku), bądź
> złapiesz inną przypadłość sidową ;)

Heh byl taki motyw, ale instalka lojalnie ostrzegala, ze bedzie babol
i trzeba recznie poprawic /etc/ssh/sshd (chodzilo o splitprivilgles
czy jakos tak, domyslnie wlaczone, co kolidowalo z pam i nie mozna sie
bylo zalogowac)

--
Pozdrowienia,
 jackalek                            mailto:jackalek.listy@klej.net