Re: PHP 4.1.2 w woodym

Witaj Radosław,

W Twoim liście datowanym 23 sierpnia 2002 (01:31:23) można przeczytać:

> Jesli ktos uzywa to nie segfaultuje wam apache na tym?
> Zainstalowane jest u mnie postnuke, i przy logowaniu mam segfault apache-a.
> Jajko 2.4.18 + grsecurity medium.
> Any ideas?
> w ogole to mogliby sie ruszyc i zrobic paczki 4.2 PHP a nie te dziurawe nadal
> trzymaja...

polecam przejscie na sid'a
Uzywam od roku na trzech serverach i dzialaj zawsze.
Ostatnio byl tylko maly babol w apache/php4
polegajacy na tym ze wywalilo biblioteke libdb.so.2
Ale to nie problem, maly link symbloliczny i juz wszystko dziala.
Woody ma tę wadę ze w stable mamy stable i bugfixy przez security team
prowadzone, w sidzie mam nowe paczki z upstreamow a w testing leza
czasami te  dziurami przez jakis czas.
Slyszalem ze ludzie nie polecaja sida na server, bo unstable, ja mam
bardzo stable, mimo ze mieszam  apt-get update/upgrade prawie
codziennie.

A tu link:
http://klej.net/test.php

Wkurza mnie w tych nowych php ze pokazuja tyle danych.
Ale czytam sobie o safe mode, może to coś pomoze

--
Pozdrowienia,
 jackalek                            mailto:jackalek.listy@klej.net