Re: opera

On Wed, 2002-08-21 at 23:48, Pawel M. wrote:
> hej czy wie ktos jak uruchomic jave w operze (6xx)
> bo mi przyjelo plugin ten chyba starszy..
> ale z katalogu 600cos tam (nie pamietam czy to bylo tak)
> nie przyjmuje wogole nie pokazuje ze to plugin..
> no i w kazdym badz razie nie dziala java;-)
> wiec jesli ktos wie jak to uruchomic to bede wdzieczny.. chyba ze ktos zna lepsza szybsza i wyswietlajaca lepiej strony przegladarke..
> ale ja nie znalalzme takie ktora by lepiej pokazywala stronki...
> [...]
u mnie intalowalem jave wedlug opisu z opera.com i tez nie chciala
startowac wogule, na liscie dyskusyjnej www.operapl.prv.pl powiedzieli
mi  ze java 1.3 po prostu nie dziala z opera :) trzena albo jave 1.4beta
albo blackdown java - tu masz linka do rozmowy
http://dyskusje.pl/showflat.php?Board=opera&Number=324063&part=1

pozdrówka dla wszystkich debianomaniaków :)