Re: Problem z kompilacja

On Wed, 21 Aug 2002 12:25:09 +0200
"Bogdan" <bogdan_d1@wp.pl> wrote:

> Chciałbym prosić o poradę.
> Podczas instalacji Debiana nie zaremował mi PCIAMCI zgłosił jakis tam
> błąd , siedziała karta sieciowa. Obecnie na konsolach wtświetla mi co
> ok.2 min komunikat: NET DEV WATCHDOG: eth0: transmit time out eth0:
> seting 100mbps half-duplex based on auto-negotiated partner ability
> 40a1.
wepnij cos po drugiej stronie kabla :)
ja mam takie info jak jestem sam w sieci :)
jak nie masz co wpiac to wylacz karte (/etc/init.d/networking stop)
i nie bedzie piszczalo

> Jestem początkującym Linuxowcem i nie bardzo wiem o co chodzi.
> Drugi natomiast problem jest w tym , że chciałem skompilowac sterownik
> pod moją sieciówkę ponieważ ma postać rtl8139.c  ale niestety w tym
> pliku jest wiersz: #include <linux/bios32.h>  którego nie mam pod
> systemem tzn. w /usr/include/linux/  taką mi zgłasza ścieżkę, więc nie
> chce mi go skompilować. Czy brakuje jakiegoś pakietu?  Kompilator C++
> zainstalowany poprzez tasksel.
a skad to wytrzasnales?
ten drv. powinien byc w zrodlach jadra wiec stamtad go skompiluj

greg

--
Grzegorz Galazka
RLU #219601 | gg #1835019