Re: alpha i386

On Thu, Aug 22, 2002 at 01:29:48AM +0200, Pawel M. wrote:

> Witam mam takie "nieprofesjonalne pytanie" jak zwykle moze ktos
> powiedziec ;-)
> ale czym sie roznia wersje i368 od alpha?

Architekturą. To znaczy są to zupełnie różne procesory (a nie zgodne ze
sobaą jak np. athlon i Intel).

> albo JRE i SDK w javie

Z pamięci:
JRE - Java Runtime Edition - pliki potrzebne do uruchamiania programów
napisanych w javie

SDK - Software Development Kit - pakiet potrzebny do skompilowania programow
napisanych w java.

> albo opera tez jest kupe wersji i skad mam wiedziec ktora
> sciagnac ;-)

najlepiej paczkę deb oznaczoną jako shared.

  eloy
--
 --Krzysztof-eloy-Krzyżaniak-----------------------eloy-@-transilvania-eu-org--

       Szczenięta nerwowo pocą się w kieszeniach, coraz prędzej oddychają
          Patrzą na kociaki w szybkich autach,które szybko odjeżdżają