Re: mrtg ze zrodel - brak biblioteki GD ?

On Thu, Aug 22, 2002 at 12:13:35AM +0200, Marcin wrote:
> (pakiet ten sciagnalem - ale chce make install z roota :( a ja juz mam
> chyba paczke GD.

Ale nie masz plików nagłówkowych i wersji bibliotek do kompilowania.  Czyli
brakuje pakietu libgd-dev.

[..]
> Prosze o pomoc jezeli ktos wie co trzeba podac w linii do configure lub co
> nalezy doinstalowac
> (prosze nie odpowiadajcie w stylu www.google.com -> tam juz szukalem.
> http://people.ee.ethz.ch/~oetiker/webtools/mrtg/unix-guide.html -> tez juz
> przeczytalem -> jednak
> o ile dobrze rozumiem tutaj chca instalowac biblioteki ktore juz mam.

Poza tym chyba lepiej zainstalować mrtg z paczek.

  eloy
--
 --Krzysztof-eloy-Krzyżaniak-----------------------eloy-@-transilvania-eu-org--

    Odkrywam w sobie nieśmiałą świadomość, że życie mi coraz prędzej ucieka
              Pada deszcz. Ja mimo to częściej zerkam ku górze...