opera

hej czy wie ktos jak uruchomic jave w operze (6xx)
bo mi przyjelo plugin ten chyba starszy..
ale z katalogu 600cos tam (nie pamietam czy to bylo tak)
nie przyjmuje wogole nie pokazuje ze to plugin..
no i w kazdym badz razie nie dziala java;-)
wiec jesli ktos wie jak to uruchomic to bede wdzieczny.. chyba ze ktos zna lepsza szybsza i wyswietlajaca lepiej strony przegladarke..
ale ja nie znalalzme takie ktora by lepiej pokazywala stronki...
bo nie wiem czemu ale w linuxie zawsze mam problem z wygladem czcionek.. zawsze sa jakies takie "kanciate" jakby w slabej rozdzielczosci.. kiepsko to wyglada.. moze ktos wie co z tym zrobic?
Dzieki za komentarze

Teraz MARZENIA się spełniają! Zamów kredyt mieszkaniowy
BEZ OPŁAT! Kliknij! < http://pasazfin.wp.pl/ge.html?POD=5 >