Re: błąd alokacji pamięci.. pomocy!:)

Dnia śro 21. sierpień 2002 10:04, Jędrzej Sieracki napisał:
> tylko jak to mozliwe, ze na liscie nie ma zadnego larum na ten temat?
> czy problem jest szerszy, czy tylko ja+ 2, gora 3 osoby robie security
> update?? ;) ew. czy problem pojawia sie tylko na jakiejs konkretnej
> konfiguracji??

gorzej!!! jeszcze tego samego dnia wszedlem na IRC'a i spytalem sie, czy ktos
mial problemy - odezwal sie jeden gosc, ktory stwierdzil, ze to jakis dziwny
problem i ze to na pewno moja wina, a w ogole to on robil updat'e
bezpieczenstwa i nie pamieta, zeby mu sie glibc podnosil....

wczoraj zainstalowalem wood'ego wprost z netu, juz z poprawiana wersja
biblioteki i jak dotad (czyli >24h) dziala....

MB