Problem z kompilacja

Chciałbym prosić o poradę.
Podczas instalacji Debiana nie zaremował mi PCIAMCI zgłosił jakis tam błąd , siedziała karta sieciowa.
Obecnie na konsolach wtświetla mi co ok.2 min komunikat:
NET DEV WATCHDOG: eth0: transmit time out eth0: seting 100mbps half-duplex based on auto-negotiated partner ability 40a1.
Jestem początkującym Linuxowcem i nie bardzo wiem o co chodzi.
Drugi natomiast problem jest w tym , że chciałem skompilowac sterownik pod moją sieciówkę ponieważ ma postać rtl8139.c  ale niestety w tym pliku jest wiersz: #include <linux/bios32.h>  którego nie mam pod systemem tzn. w /usr/include/linux/  taką mi zgłasza ścieżkę, więc nie chce mi go skompilować.
Czy brakuje jakiegoś pakietu?  Kompilator C++ zainstalowany poprzez tasksel.