Re: connect error

Było to tak, Tue, Aug 20, 2002 at 07:37:29PM +0300 psikuta napisał do mnie coś takiego:

> Niby  czemu, przeczytalem te manuale i nie widze przewagi twojego
> pomyslu nad tym ktory zastosowalem, jak mozesz to rozjasnij troszku
> sprawe

ifupdown jest standardowym, domyślnym mechanizmem ustawiania
interface'ow sieciowych, startuje przy starcie twojego Debiana, wiec,
czemu z tego nie skorzystac, skoro i tak startuje :), zreszta po co wywarzac
drzwi skoro masz klucz.. Mechanizmy tworzone w debianie sa po to by z nich
korzystac..

pozdrawiam
--
 --*-*-    Robert Olejnik   ::   teon@pentagon.eu.org    --*--*-*--*--*--*--*--
|  "So right now the only vendor that does such a stupid thing is Microsoft."  |