Re: man w Woodym

Karol:

Stefan:
> sprawdz LC_ALL, LANG , ew cala serie LC_ , a w ogóle to np. mutta masz po
> polsku ?

Mam dok³adnie taki sam problem (te¿ od niedawna u¿ywam Woodiego, po latach
zmagania z RedHat-em). Generalnie spolszczenie dzia³a, programy takie jak
wspomniany mutt czy na przyk³ad mc s± po polsku.
Po komendzie locale dostajê:
pad:~> locale
LANG=pl_PL
LC_CTYPE="pl_PL"
LC_NUMERIC="pl_PL"
LC_TIME="pl_PL"
LC_COLLATE="pl_PL"
LC_MONETARY="pl_PL"
LC_MESSAGES="pl_PL"
LC_PAPER="pl_PL"
LC_NAME="pl_PL"
LC_ADDRESS="pl_PL"
LC_TELEPHONE="pl_PL"
LC_MEASUREMENT="pl_PL"
LC_IDENTIFICATION="pl_PL"
LC_ALL=

czyli tylko LC_ALL nie jest ustawione (nie wiem jak to ustawiæ).
Ale czy to jest powód przestawiania fontów konsoli przez man-a to trochê
w±tpiê (w koñcu rozpoznaje locale bo próbuje wy¶wietliæ polski manual,
tylko co¶ z fontami nie gra).

polecam siê szanownej uwadze bardziej do¶wiadczonych...

PAD
 --
 Dr Piotr A. Dybczynski,   Astronomical Observatory, A.Mickiewicz University