Re: błąd alokacji pamięci.. pomocy!:)

tylko jak to mozliwe, ze na liscie nie ma zadnego larum na ten temat?
czy problem jest szerszy, czy tylko ja+ 2, gora 3 osoby robie security
update?? ;) ew. czy problem pojawia sie tylko na jakiejs konkretnej
konfiguracji??

ten woody na ktorym sie pojawil problem jest wlasnie swiezo
zainstalowany, nie chce mi sie wracac z wakacji i brac sie z nim
znowu za bary :(

no i dlaczego ta paczka nie zostala wycofana?? bo innej nie ma, tylko ta z
13-stego.. BTW, i jak tu nie wierzyc w przesady?? co prawda wtorek,
nie piatek, ale zawsze gesia skorka zostaje.. ;)

---
Pytanie:
Dlaczego serwer dzisiaj tak źle dziala?
Odpowiedź: