Re: Java i Mozilla

W liście z pon, 19-08-2002, godz. 19:13, Wit Jakuczun pisze:
> 	Zainstalowalem sobie Woody'ego (wersja przed oficjalnym wydaniem),
> 	ale niestety nie jestem w stanie uruchomic Javy pod Mozilla.
> 	Zainstalowalem nastepujace pakiety:
> 		java-common, jdk1.1, jdk1.1-dev

Używam pakietu debianowego j2re1.3_1.3.1-1_i386.deb Blackdown Java
Linux.
Podstawowy adres:
http://www.blackdown.org/java-linux.html

Mirror z którego korzystałem:
ftp.informatik.hu-berlin.de/pub/Java/Linux/debian/dists/woody/non-free/binary-i386/

Znajdziesz tam także j2sdk oraz jme.
Nie wiem co zawiera jme.
Natomiast j2sdk jest potrzebny gdy chcesz pisać programy w Java.
Jeśli chodzi o używanie plugin do Mozilli - czyli o możliwość
uruchamiania kodu Java, to wystarczy j2re (re - Runtime Environment).
Innymi słowy, j2sdk zawiera w sobie j2re.

Pozdrawiam.
--
Miroslaw Sankowski (PIT OG) <msankowski@pit.gda.pl>