Re[4]: postfix - tylko SSL dla wybranego kont(a)

> trzeba bylo czytac co napisalem. niech napisze dodatek do demona pop3. a jak sie
> prowadzi serwery dla tak duzej ilosci uzytkownikow no to coz... obowiazki
> wymagaja takich rzeczy.
> zycie to nie sielanka :]

Wiem, ale to nie znaczy ze musze to lubic ;)))
Po prostu jak slysze czlowieka w sluchawce ktory mi mowic cos a'la;
Dziendobry, Iksinski, moj IP to xxx.xx.xxx.xx, nie moge
odebrac poczty, komunikat ten i ten, inne uslugi dzialaja poprawnie,
login taki i taki - poprosze o sprawdzenie - to po prostu mam ochote
mu powiedziec ze go kocham ;)

> p.s. zapewniam ze wiem co pisze. ;-)

Fakt, nie doczytalem tekstu o pop'ie ;))), ale wstrzasnelo mna
wyobrazenie koniecznosci tlumaczenie wszystkim userom co jest grane ;/
A co do ssl - a i owszem odpalony, owszem ladne screeny porobione,
klienci zawiadomieni - i du.a ;))
Z tego co widze w logach to moze 10 osob z tego kozysta ;) (lacznie ze
mna ;)

--
Paweł Kowalski
argail@histeria.pl