Re[2]: postfix - tylko SSL dla wybranego kont(a)

> w TheBat sie da. ma pelna obsluge STARTTLS i TLS. natomiast tlumaczyc. hm. ja
> zrobilem obrazkowa instrukcje, co gdzie na co przestawic i z glowy. jak sie
> komus nie chce to nie bedzie odbieral poczty. w koncu to dla dobra userow.
> a jak nie to dopisz jakas linijke do pop3d ktora sprawdza czy dane konto jest w
> /etc/jakistam_plik i jak jest to jesli nie bylo starttls to do widzenia.
> :)

A jesli tych użytkowników masz około 3000, z czego 2900 to
technologiczni debile
("...
Administrator, slucham ...
Dzien dobry, nie dziala mi poczta .
Dobrze, poprosze o Pana login
Niestety nie mam przy sobie, mam na dyskietce
...")

a ty żądasz od nich żeby wysilili swoje pseudo mózgi i zrozumieli ze
jest cos takiego jak SSL - facet, najpierw musieli by sobie zdac
sprawe z tego co to poczta

("...
Nie dziala mi poczta !!!!!
(15 minut kombinowania co moze byc nie tak)
Khmm, wszystko jest w porzadku, czy na pewno jest pani polaczona z
internetem ?
Ja nie chce sie laczyc z internetem, ja chce odebrac poczte !!!!!!
...")

Wlasnie wyobrazilem sobie jak wraz z Voderem, lezymy na ziemi z piana
na ustach, odbierajac tysieczny telefon od pani zosi (krysi, wandzi
whatever) z firmy FreeWorldInternet (czy cos w tym stylu) ze ich
administrator nie wie co sie dzieje z poczta ...

(..."
Ok, prosze sprawdzic ping od Pana do naszego serwera.
Hmm... Jakim poleceniem ?
(??????)Czy macie panstwo w firmie Administratora ?
Tak, wlasnie z nim pan rozmawia

lub

(administrator firmy JakasTam)
Nie dziala nam zadna strona, poczta nic, ale dzialaja pingi
(po przyjezdzie do siedziby firmy, i przeleceniu sie po koncowkach)
Dlaczego wylaczyl pan wszedzie obsluge DNS ?????
Bo to przestarzaly protokol transferu plikow !
...")

Ty nie wiesz co piszesz .... wytlumaczyc ... obawiam sie ze
uzytkownicy maja calkowicie niezrozumiala dla mnie definicje slowa
zrozumiec ......

ps.
Zamieszczone cytaty sa jak najbardziej prawdziwe, i wziete z nerwowego
i jakze niebezpiecznego zycia administratora ......

--
Paweł Kowalski
argail@histeria.pl