Re: postfix - tylko SSL dla wybranego kont(a)

> To raczej nie wchodzi w gre. Userow jest zbyt wielu - niektorzy nie wiedza
> nawet co to jest SSL - a nie mam zamiaru kazdemu tlumaczyc jak go wlaczyc
> (o ile sie wogole da - np. program The Bat! pod wingroza ktorego czesc
> osob uzywa).

w TheBat sie da. ma pelna obsluge STARTTLS i TLS. natomiast tlumaczyc. hm. ja
zrobilem obrazkowa instrukcje, co gdzie na co przestawic i z glowy. jak sie
komus nie chce to nie bedzie odbieral poczty. w koncu to dla dobra userow.
a jak nie to dopisz jakas linijke do pop3d ktora sprawdza czy dane konto jest w
/etc/jakistam_plik i jak jest to jesli nie bylo starttls to do widzenia.
:)

Radosław Antoniuk
GG: 260 746 | +48 502 273 393 | radek@lodz.debian-pl.org | #lgul || #debian.pl