Re: postfix - tylko SSL dla wybranego kont(a)

Witajcie.

> Dla wybranego koMPa tak. Dla wybranego konta hmm... no w tej chwili nie mam
> pomyslu. Nie znam postfixa
> ale musialoby to byc sprawdzane na poziomie demona pop3... a nie sadze zeby cos
> takiego bylo zaimplementowane.
> Nie lepiej wszystkich zmusic do POP3S?

To raczej nie wchodzi w gre. Userow jest zbyt wielu - niektorzy nie wiedza
nawet co to jest SSL - a nie mam zamiaru kazdemu tlumaczyc jak go wlaczyc
(o ile sie wogole da - np. program The Bat! pod wingroza ktorego czesc
osob uzywa).
Chodzi o zabezpieczenie konta dla poczty specjalnej.

Marcin.