RE: Prosze o pomoc, kilka pytan

Mam i wskazuje prawidlowo, nawet prawa dla /dev/hdd (u mnie) sa OK?!

>   Mój G400 pod windą twierdzi, że pracuje z AGPx2, pod Linuksem mam
> AGPx4 w konfig wszyte ale GL nie używam w ogóle - jak używałem to
> działało wszystko co mogło (w tym glxgears).

Gdzies wyczytalem, ze mga wspiera tylko razy 1, ale przyeciez to bzdura. Jak
sadzicie, czy warto sprobowac zainstalowac nowe sterowniki ze strony
producenta? Przy AGPMode razy 4, sa duze problemy :-)

BTW, czy ktos wie dlaczego Window Maker nie czyta pliku autostart, tzn. mam
w nim:
play Logon.wav i QPA, nie gra, chociaz reczne jego wykonanie dziala?