Re: sid: nowe paczki - jak to sprawdzić?

On Friday 16 August 2002 08:13, Marcin Juszkiewicz wrote:
>   zainstaluj pakiet apt-listchanges - przed instalacją pakietow
> wyświetla changelogi - bardzo wygodne.

Hmm... to nie to. Ale rzeczywiście przydatne i oszczędza trochę czasu przy
'ręcznym' szukaniu i czytaniu changelogów.

>   apt-get poza tym przecież wyświetla które pakiety są 'kept back',
> które są nowe a które zupgraduje.

Chodzi mi o pakiety te które są zupełnie nowe lub w nowszych wersjach lecz
niezainstalowane i aby po apt-get update, czyli zaktualizowaniu dostępnych
pakietów zobaczyć co jest nowego od ostatniego update'u.  Chcę zobaczyć np.
że ktoś zrobił paczkę xxx i  i została ona wrzucona do dystrybucji.
Poszukam jeszcze a jak nie znajdę to może coś sam wymyślę, ale dzięki za
pomoc.

--
igrek