Re: dystrybucja

"Pawel M." <pawmor@wp.pl> writes:

> Witam... jaka dystrybucje (wersje) byscie mi polecili na kompa
> ktory bbedzie tylko do internetu i do Star Office.

Dowolną. Chyba najlepiej jakąś, która już to StarOffice zawiera, choć
nie jest to szczególnie istotne.

> Zainstalowalem teraz Redszmate 7.3

Nie znam takiej dystrybucji. Jeśli chodzi o RedHata to nie używam go
ale nie widzę powodu by zniekształcać jego nazwę.

>  ale jak uruchamiam Mozille to
> sie strasznie slimaczy... chyba ze jakas inna przegladarka
> bedzie duzo bardziej wydajniejsza?

Mozilla się dość ślimaczy wszędzie, to jest sprawa programu a nie
dystrybucji. Odrobinę sprawniejszy - a zawierający dokładnie ten sam
moduł wyświetlania HTML - jest galeon. Pod pewnymi względami szybszy
(a pod innymi wolniejszy) jest konqueror (przeglądarka z
KDE). Najszybszy jest chyba links...

> P.S. instalowal ktos kiedys turbo linuxa?

Słowo turbo nie zawsze oznacza szybkość... O ile kojarzę, to jakaś
dość archaiczna dystrybucja...

--
( Marcin Kasperski   | Software is not released, it is allowed to escape.    )
( http://www.mk.w.pl |                                                       )