Re: programowani i x

On Thu, Aug 15, 2002 at 01:13:10PM +0300, psikuta wrote:
> Cze
cze
> Polecicie jakies pozycje o programowaniu pod x-ami, najlepiej
> internetowe - sam szukalem ale jakos nic nie znalazlem konkretnego
libgtk1.2-doc - dobre przyklady sa coby zaczac pisac pod gtk.
pod 2.0 jeszcze nie ruszalem.
pozatym duzo mozna znalezc w sieci o qt (zreszta w dokumentacji do qt
tez sa dobre przyklady), mesademos - przyklady do GL, nie mam linkow ale
latwo tez znalezc tutoriale (chyba w linuxgazette nawet) jak pisac w
pythonie dla gtk, tk, motifie itd. :)
kody zrodlowe z ksiazki "linux programowanie" mozesz znalezc na
http://www.wrox.com - jest tam tez sekcja o pisaniu dla xow.
nara