Re: Debian i Amd Duron

A Karol Czachorowski <narel@syjon.fantastyka.net> na to:

> Żadnych. Tylko jeśli masz płytę z chipsetem VIA, nie optymalizuj jądra
> pod K7/Athlon. Zdaje się, że do tej pory jest jakiś bug z
> optymalizacją. Kiedyś miałem z tym problemy na RedHacie - wybierał mi
> domyślnie takie jądro i nie było szans na start systemu po instalacji.

Nie ma żadnych problemów z optymalizacją pod K7/Athlon na chipsetach
VIA. Mam nieco już "archaiczny" KT133A z Athlonem XP i jądro kompiluje
się bezbłędnie z rzeczoną optymalizacją.

rafał

[ Rafal Bujnowski ][ bujnor@interia.pl ]
[ .:my page:. http://www.bujnor.iq.pl/ ]

Zaryzykujesz staly zwiazek? >>> http://link.interia.pl/f1637