STATS dropped + named logi

Witam,

Niedawno przesiadłem się z potato na woody'ego i zrobił mi się mały
śmietnik z logów.
Oba niżej opisane problemy były już poruszane. Oto przykładowe
rozwiązania.

Otóż syslog-ng w wood'ym pracuje w trybie debug i tylko się cieszyć,
że nie loguje co 1s

http://marc.theaimsgroup.com/?l=syslog-ng&m=99898987009711&w=2

Co do named'a to w named.conf należy wpisać

logging {
    channel dns_resp {
    file "/var/log/dnslamres.log" versions 3 size 1m;
    print-time yes;
    print-category yes;
};
        category lame-servers { null; };
        category cname { null; };
        category response-checks { dns_resp; };
};

i wszystkie odpowiedzi named'a idą do pliku (lub walnąć do null).

 Parish

ADOM's rumors:
They say that merchants are really well-spoken thieves.

ADOM
The best roguelike game ever
http://www.adom.de