locales; sb

Witam,

Sprawa pierwsza:
apt-get install locales
Sorry, but the following packages have unmet dependencies:
  locales: Depends: glibc-2.2.5-6
i glibc oczywiscie nie ma

w apt-sources wszystkie plyty z woodyego

jak to mam zainstalowac, ewentualnie byc moze w woodym jest cos innego
- wiem, ze w potato bylo locales i bylo ok.

Sprawa druga
jak zainstalowac zwyklego sound blastera, w jajkach 2.2.x byl modol
bodajze sb tu go nie widze

problemy wynikly w wyniku przejscia na woodyego oraz na 2.4 jajka. Być
moze to byl blad ;-)
dzieki
sk

\\/\/idmo                          +48 (502) xxx xxx
This message transmitted on 100 recycled electrons.