Re: Jak to zrobic c.d.

On Tue, Aug 13, 2002 at 10:19:51AM +0200, Robert wrote:
> Dzieki za pomysly :-)) ale odpadaja !
>
> Chodzi mi o to zeby zaraz po wyslaniu wiadomosci otrzymali oni ja na monitor czy tego chce czy nie ! I zeby nie bylo gadki typu "Bo ja nie widzialem" Ma to przerwac dzialanie innych programow i wywalic info na blat !!!!"

kup sobie takie zolte karteczki, napisz na nich co potrzebujesz
przejdz sie po maszynach i przyklej te karteczki na monitor, ale
pamietaj - na srodku ekranu, bo z boku moga nie zauwazyc.

a poza tym:
- co to za siec?
- jakie systemy op. ?
- czy sa jakies uslugi autoryzujace uzytkownikow?
itd.

a zanim zaczniesz pisac odpowiedzi na te pytania zajzyj do archiwum tej listy
i znajdz post w ktorym podany jest link do strony na ktorej dosc przystepnie
pokazano jak formuowac pytania.