prosba o pomoc

Hej
pisze do Was, bo tak samo jak Wy jestem milosnikiem Debiana. Dzisiaj
chcialbym zlamac reguly tej listy dyskusyjnej i napisac nie o naszym
ukochanym "debusiu", ale o malej dziewczynce, o Darii.
Daria, tak jak inne dzieci w jej wieku miala wyjechac na wakacje, ale
pech chcial, ze bardzo zachorowala. Z tego co mi wiadomo to zaatakowalo
jej krew jakies paskudztwo i potrzebne sa jej granulocyty.
Daria znajduje sie obecnie w Instytucie Hematologii przy ulicy
Chocimskiej 5, Warszawa. Przez caly czas czuwa przy niej rodzina. Ja
dzisiaj tez tam bylem i chcialem oddac tak bardzo potrzebna jej krew,
ale niestety nie moge jej pomoc, bo mam jedna zyle niesprezynujaca ( cos
takiego powiedziala Pani ktora mnie badala ), a potrzebne sa zyly z
dwoch rak. Podbnie jest z innymi osobami i statystyka wyglada tak, ze na
5 osob znajduje sie tylko jedna, ktora moze pomoc.

Dlatego tak wazna jest rowniez Wasza pomoc !!!!

BARDZO prosze jesli masz krew RH0+ i jesli masz ochote pomoc Darii to
zglos sie do :
Toni Niewiadomski:
e-mail:a.niewiadomski@auchan.pl
tel: 0605722421

lub Tata Darii, Olek Wilbik: 0604606624

JA: Adam Sokołowski
e-mail:adam.sokolowski@hot.pl lub broknadbugiem@interia.pl
tel: 0501282249

PZdr
Adam Sokołowski

PS. Ten list wyslalem rowniez do Toniego.

Odwiedzaj mnie... >>> http://link.interia.pl/f1638