Re: Dzwiek

On Mon, Aug 12, 2002 at 11:30:12AM +0200, A.G. wrote:
> Mam wersję Debinan 3.0 i chciałem zainstalować kartę dzwiekowa, mam karte zintegrowana z plyta glowna
> Avance AC'97, co muszę ustawic i gdzie w plikach konfiguracyjnych ?

A nie jest to przypadkiem:
via82cxxx_audio?

Sprobuj tak:
modprobe via82cxxx_audio

Jesli napisze, ze nie ma takiego modulu, zainstaluj z dystrybucji kernel
2.4.18. Jesli napisze ze modul jest, ale nie chce sie zaladowac, to
musisz potestowac inne dostepne w /lib/modules/2.4.18/drivers/sound.
Jesli zaladuje bez bledow to dzwiek powinien dzialac.

Pozdrawiam,
Marcin