Re: QoS

Było to tak, Mon, Aug 12, 2002 at 01:32:48AM +0200 Piotr Potargowicz napisał do mnie coś takiego:
> Witam.
>
> Zgóry przepraszam za zawikłany charakter tego maila i ew. błędy, ale jest
> 1:29 :)
>
> chciałbym sobie sprawnie pokolejkować łącze... Prosze was, abyście podesłali
> mi linki do jakiejs przyzwoitej dokumentacji... (nalepiej po polsku, bo
> jeszcze trudno u mnie ze zrozumieniem pojęć związanych z kolejkowaniem)
> narazie czytalem adv routing howto, bandwitch costam howto i sterowanie
> przeplywem danych w linuxie ( i generalnie poza bólem głowy i prostym
> [...]
Wszystkie odpowiedzi na te pytania znajdziesz w dokumentach, które
właśnie czytasz, lub też:

http://www.ocean.univ.gda.pl/siec/howto/Bandwidth-Limiting-HOWTO.html
http://www.h.pl/man/iproute-notes.html
http://www.cbq.int.pl/linux/cbq2.html
http://www.cbq.int.pl/linux/shaperd_cbq.html
http://www.pckurier.pl/archiwum/art0.asp?ID=5379&haslo=cbq
http://www.freesco.arx.pl/linux/zipslack/cbq.htm
http://mr0vka.eu.org/tlumaczenia/2.4routing/2.4routing.pl-big.html
http://www.docum.org
http://talk.trekweb.com/~jasonb/articles/linux_tc_minihowto.shtml
http://luxik.cdi.cz/~devik/qos

--
 --*-*-    Robert Olejnik   ::   teon@pentagon.eu.org    --*--*-*--*--*--*--*--
|  "So right now the only vendor that does such a stupid thing is Microsoft."  |