Re: problem z apt-get update

Witam

From: przemek.swiderski@polkomtel.com.pl (Przemek Swiderski)
To: debian-user-polish@lists.debian.org
Subject: Re: problem z apt-get update
Date: Sun, 11 Aug 2002 21:15:37 +0200

On Sun, Aug 11, 2002 at 08:57:03PM +0200, Marcin Sochacki wrote:
> Mam wrazenie, ze zarowno pytajacy jak i odpowiadajacy potrzebuja solidnego
> przejrzenia dokumentacji.

A mi sie wydaje ze powinienes sprawdzic zanim zarzucisz komus brak
wiedzy. To co pisalem ze upgrade i dist-upgrade
roznie sie zachowuja jest calkowita prawda, i mam wrazenie to to ty
powinienes zajrzec to dokumentacji i poczytac o roznicach :)

Tutaj akurat sie zgodze .. Tez mialam ten problme ze apt pisal mi na koncu ze 1 paczke.. przegladnelam cala liste dselecta i nic nie znalazlam.. wykonalam apt-get dist-update i znalazl co chcial.

Otoz postanowilam zainstalowac links-ssl'a i on mi to zrobil. skonfigurowal i nie bylo jakis problemow.. Pakiet ten wymaga takich paczek: liblua40, liblualib40. Przy przechodzeniu potato-woody jakos one sie nie aktualizowaly.. a normalnie update nie zrobil ich aktualizacji.. ale dist sobie poradzil i juz nie ma problemu...

Pozdrawiam
Basia

Send and receive Hotmail on your mobile device: http://mobile.msn.com