Re: problem z apt-get update

On Sun, Aug 11, 2002 at 12:36:36AM +0200, Przemek Swiderski wrote:

> [...]
>
> sprobuj apt-get dist-upgrade
> radzi sobie lepiej z mocno zmienionymi zaleznosciami (czasami cos
> usunie, cos doda itp, a samo upgrade tego nie robi)

Mam wrazenie, ze zarowno pytajacy jak i odpowiadajacy potrzebuja solidnego
przejrzenia dokumentacji.
Polecam zajrzenie do dselecta, poszukanie np. groffa i popatrzenie na rozne
znaczki po lewej stronie. Przy groffie zapewne bedzie znak "=" co oznacza
wlasnie "don't upgrade". Jak postawisz tam plusik to okreslisz, ze
pakiet ma byc automatycznie aktualizowany.

Twoje sources.list mogloby byc lepsze przede wszystkim poprzez uzycie
blizszych mirrorow, ale to zalezy jakie masz podlaczenie do sieci.
ftp.pl.debian.org to dla przykladu TASK (Trojmiasto).

Wanted