Re: problem z apt-get update

On Sun, Aug 11, 2002 at 12:00:19AM +0200, Marcin wrote:

> Witajcie.
>
> Nie tak dawno byla mowa juz o sources.list ale jakos nie znajduje tam
> odpowiedzi na moj problem.
>
> Postawilem serwerek. Daje apt-get update. wszystko jest OK.
> Daje apt-get -u upgrade  a on mi na to :
>
> ania:~# apt-get -u upgrade
> Reading Package Lists... Done
> Building Dependency Tree... Done
> The following packages have been kept back
>   groff libpam-modules netbase sysklogd
> 0 packages upgraded, 0 newly installed, 0 to remove and 4  not upgraded.
[...]
> Co jest nie tak ?

sprobuj apt-get dist-upgrade
radzi sobie lepiej z mocno zmienionymi zaleznosciami (czasami cos
usunie, cos doda itp, a samo upgrade tego nie robi)

Czasem nawet dist-upgrade sobie nie radzi a pakiet mimo tego daje sie
zainstalowac przez:
apt-get install nazwapakietu
czyli sprobuj po kolei zainstalowac w ten sposob pakiety ktore teraz
sa kept back. Jesli sie nie zainstaluje to dokladnie wypisze Ci
dlaczego nie mogl go zainstalowac.

> Ps. sciagnalem sobie pakiecik .deb Jak go zainstalowac ? Pytanie pewnie
> trywialne ale przyznam ze nie wiem. ktora komenda ?

dpkg

--
Przemyslaw Swiderski
news: alt.pl.comp.os.linux.debian