Re: Lexmark E210 + Debian

Dnia pią 2. sierpień 2002 23:12, Jaroslaw Bylina napisał:
> Moi drodzy,
>
> Zamierzam kupic Lexmarka E210. Mam pytanko kontrolne:
>
> Czy chodzi bez klopotow pod Debianem? Pisza w dokumentacji,
> ze chodzi pod RH 6 i 7, ale moze ktos z was ma i ma jakies
> doswiadczenia (przede wszystkim, czy nie trzeba zadnych
> specjalnych sterownikow...).
>
> Jarek Bylina

Ja mam lexmarka z33 da sie go uruchomic pod linuxem, ale dziala ponizej
krytyki, jezeli ten twoj lexmark to drukarka postscriptowa to nie ma
problemu, ale jezeli masz kupic niepostscriptora, to nawet nie licz ze uda Ci
sie spokojnie popracować na niej pod linuxem (redhatopodobnym) , a co dopiero
pod Debianem! STANOWCZO ODRADZAM.

pozdro