ograniczenie ruchu wychadzacego-skrypt

Witam.
Ostatnio wpadl mi w rece program mldonkey.
Programik jest super, jest na tyle szybki, ze potrafi
zajac cale lacze, jak sie go nie ograniczy na sztywno.

Moje pytanie w zwiasku z tym jest takie, czy moge jakos
narzucic szybkosc z jaka mldonkey ma sciagac dane?
(Tzn. zewnetrzenie przez inna aplikacje...)

Chodzi mi mianowicie o to, aby mldonkey byl uruchomiony
na routerze i w przypadku, gdy np. ktos z uzytkownikow
korzysta z interentu, mldonkey zwalnial polowe pasma.
A nastepnie, gdy ma linie dla siebie, ciagnie z pelna szybkoscia.

pozdr

SKula