Re: Jak ograniczyc spamowanie z formaila ?

From: Marcin Sochacki <wanted@gnu.univ.gda.pl>
To: "debian-user-polish@lists.debian.org" <debian-user-polish@lists.debian.org>
Subject: Re: Jak ograniczyc spamowanie z formaila ?
Date: Thu, 8 Aug 2002 10:41:48 +0200

I za to kurna nienawidzê ustawieñ list dyskusyjnych z tzw. "no reply-to
munging". Wiele odpowiedzi trafia tylko na priva, bo ludzie intuicyjnie
wybieraj± "Reply". Jak dla mnie typowe listy dyskusyjne powinny mieæ
ustawiony header Reply-To tak aby odpowied¼ trafia³a na listê a nie na priv.

Mo¿e siê podzielisz tymi rozwi±zaniami?

Witam

Coz ja ci poradze.. daje reply i mail idzie na priva. nie zawsze pamietam by go wyslac CC: albo To: jeszcze na liste. Admin grupy tak to zrobil i on moze to zmienic. Akurat bawilam sie mailmanem i to jedna opcja (wybor) do zmiany.. zalezy tylko o to czy on to bedzie chcial to zmienic.. wkoncu niektorzy admini sa oporni i taki problem to duuuuzy wysilek..

A co do rozwiazania to skrypt w perlu powstal.. wiec? kto ci bo broni zmienic?

Pozdrawiam
Basia