Re: X'y na notebooku

On Thu, Aug 08, 2002 at 02:58:36PM +0200, Marek L. Kozak wrote:

> Dzięki, to jest to. Próbowałem podobnie (zamiast /$(ARCH)/) dawałem
> main, contrib itp.
> Co dokładnie robi $(ARCH) ? Może jakiś URL do literatury ?

Zmienna określająca architekturę na której jest zainstalowany debian (czyli
w Twoim przypadku i386). W tym konkretnym przypadku określa katalog w którym
znajdują się pakietu (ja np. na jednej z maszyn mam $(ARCH) = mips).

  eloy
--
 --Krzysztof-eloy-Krzyżaniak-----------------------eloy-@-transilvania-eu-org--

                           There is no love in heaven