Re: logi systemowe

On Thu, Aug 08, 2002 at 02:48:04PM +0200, Marek L. Kozak wrote:

> Mam to samo i nie przejmuję się tym :-)

Skoro dropped 0 to chyba fajnie ze niczego nie dropuje ?
jakby sie nie wyrabial to by bylo wiecej niz 0

> Syslog-ng został wycofany (kept back) z pakietów przynajmniej w Sidzie.

Jak to wycofany?

http://packages.debian.org/cgi-bin/search_packages.pl?keywords=syslog-ng&searchon=names&subword=1&version=all&release=all
dalej pokazuje ten pakiet dla stable testing i unstable

kept back znaczy ze nie bedzie automatycznie go instalowal, z powodu
zmienionych zaleznosci, lub ze ustawiles go na hold.
zrob: apt-get install syslog-ng
powinien zainstalowac sie do najnowszej wersji

--
Przemyslaw Swiderski
news: alt.pl.comp.os.linux.debian