Re: Jak ograniczyc spamowanie z formaila ?

On Thu, Aug 08, 2002 at 10:38:01AM +0200, Marek L. Kozak wrote:
> Sprawa już załatwiona dzięki postom jaki dostałem na priv.
> Dziekuję Basi Nowak i Krzysztofowi Krzyżaniakowi.

I za to kurna nienawidzę ustawień list dyskusyjnych z tzw. "no reply-to
munging". Wiele odpowiedzi trafia tylko na priva, bo ludzie intuicyjnie
wybierają "Reply". Jak dla mnie typowe listy dyskusyjne powinny mieć
ustawiony header Reply-To tak aby odpowiedź trafiała na listę a nie na priv.

Może się podzielisz tymi rozwiązaniami?

Wanted