NEOSTRADA-PLUS :( (

Witam !!!

1. Debian 3.0 + jajko 2.2.20
2. Neostrada-Plus (ADSL)

.. no wiec sobie zamówiłem bo pomyslałem, że skorzysta z tego parę osób ale się pomyliłem widać - nie można tego NAT-ować bo podobno zrobili taki patent, że nie można i już ???., acha zapomniałem można sobie zobaczyć "www.tpsa.pl" lub "www.neostrada.pl" a nawet zrobić pinga z NAT-owanej końcówki na dowolny host w necie ale to wszycho !!! Na bramce wszystko śmiga jak siemasz. Może ktoś kiedyś wpadnie na jakis pomysł co by z tym zrobić bo taki stan rzeczy mi nie odpowiada i nie tylko mi jak sądze ;) a ja już kompletnie opadłem z sił ......

pozdrawiam

Janek Wiśniewski