Re: Re: port logger

Witam

>Je¶li wiesz który to user to posniffuj go ttysnoop.
>
>Marcin
>--

Tiaaa.. problem w tym ze on to robi przewaznie nocami.. Wiem ze wiekszosc siedzi nocami, no ale ilez mozna..kiedys trzeba wypoczac... :)
Pasowalo by cos co umie samo zalogowac. Kiedys byl taki exploit na ssh ze sie go instalowalo i do pliku zbieral wartosci ktore przelatywaly poprzez porty.. niestety nie wiem gdzie juz tego szukac.. ;(

Ze sniffowaniem recznym to tez tak nieco ciezko.. zalezy od tego kto jakie lacze ma. Jezeli jest szybkie to port otwiera sie na max 2s a to za krotko by cos zobaczyc wiecej.. :(

Pozdrawiam
B.