Re:Linux Debian 2.2

Witam
>czy macie dostep do konfiguracji debiana pod neostrade, neostrade+
>lub
>DSL

Konfigurowałem 2.2 pod ADSL,sprawa nie jest skomplikowana
jest to takie urządzenie które z jednej strony ma linie telefoniczna
ISDN a z drugiej zwykłą skratkę z wtykiem RJ-45
a wiec:
1.Skonfigurować karte sieciową i nadac jej numer IP taki jaki
dosraliśmy od providera tu podłączysz ruter ADSL.
2.Dodać DNS w resolve.conf
3. musiałem dodac jeszcze domyslna gramkę
route add defalt gw NR.IP.TWOJEJ.BRAMKI

to chyba szystko(robiłem to jakiś czas temu i moge nie
pamietac)wszystkie dane IP,maska,DNS,bramka powinienes dostać od
providera.