Tematy offtopic na liscie (bylo: Re: slrn+vi)

> Wiekszosc uzytkownikow debiana to mezczyzni. Mezczyzni maja prostaty. Czyli,
> moge pytac tu o moje problemy z prostata (nie mam, ale to przyklad)?
>
> Alex

Jasne, ze mozesz. Jak ktos bedzie potrafil Ci pomoc, to nie widze
problemu. Tematy stricte debianowe maja na tej liscie priorytet
i wlasnie takie powinny byc tu zadawane. Ale nie rozumiem, dlaczego nie
moge spytac o cos innego? A juz kompletnie nie wiem, dlaczego uwazasz, ze
nie powinno sie zadawac tutaj pytan na poziomie przedszkolnym? Jesli tak
bardzo przeszkadzaja tematy niezwiazane, moze zloz wniosek o zalozenie
grupy strictly-debian-user-polish? Przegladajac 'oryginalne' debian-user
jakos nie zauwazylem, zeby tematy niezwiazane scisle z debianem byly
tepione.
Imho ta lista jest dla tzw. 'spolecznosci debianowej'. I niewazne czy mam
problem z aptem, bashem czy z php. Spytac nie zaszkodzi, a jak ktos wie,
to moze chetnie odpowie. Czesto korzysci odnosza tez inni, przegladajacy
tylko watek.
Swoja droga przejrzalem maile z ostatniego czasu (trzymam jakies 4000
ostatnich postow) i jakos nie zauwazylem, zebys udzielal sie wylacznie w
kwestiach czysto debianowych. Ba, czasem byly to tematy kompletnie nie
zwiazane z debianem, a nawet tylko luzno powiazane z linuxem. Wtedy
nie przeszkadzalo Ci, ze byly offtopic. Jezeli chcesz, zeby tematy byly
wylacznie debianowe, zaproponuj troche takich. Mysle, ze tematyka tej
grupy ksztaltuje sie sama, w zaleznosci od potrzeb uzytkownikow
debiana. Nie wiem jak Ty, ale ja wole aktywna grupe okolodebianowa niz
martwa grupe stricte specjalistyczna.

--
krst.
krst@linuxpl.org