Re: slrn+vi

Tomasz Proć wrote/napisał[a]/schrieb:

> kolega ma dziwne problemy. Upał czy może niecheć do pomagania?
> nikt cie nie zmusza do odpowiadania na te posty, prawda?

Ale jak jestem zapisany to je czytam, nie?

Nie zapisywalem sie na te liste zeby czytac dyskusje przedszkolengo poziomu
o konfigurowaniu vi czy sieci. Jak cos nie jest zwiazane SCISLE z debianem
(to ze rzecz sie dzieje na debianie to za malo) to jego miejsce NIE JEST
TUTAJ.

Alex
--
C _-=-_ H Janusz A. Urbanowicz, stomil at jabber.org, PGP 0x21939169    *