Re: slrn+vi

On Thu, 1 Aug 2002, Janusz A. Urbanowicz wrote:

> Ale to jest lista do pytan i dyskusji stricte debianowych.

> Od czegos trzeba zaczac.
Wiec milego odpisywania na nastepne NIE ZWIAZANE z debianem maile :)

> Dalej to nie czytni pytania debianowego. To pytanie nalezy zadac na pcol,
> lub pl.news.czytniki.

Tylko po co? Juz dostalem mila i fachowa odpowiedz, za ktora Marcinowi
serdecznie dziekuje :-))

A jesli chcesz koniecznie pytanie debianowe to prosze bardzo:
Dlaczego slrn --version zwraca taki komunikat
Slrn 0.9.7.4 [2002-03-13]
Wersja biblioteki S-Lang: 1.4.5
        * Uwaga: Program został skompilowany dla wersji 1.4.4.
I jaki wplyw na dzialanie programu moze miec niezgodnosc bibliotek?

No dobra, mozesz nie odpisywac. I jeszcze raz prosze o odrobine usmiechu
i wyrozumialosci, lato mamy w pelni, pogoda ladna, no moze troche za
goraco, debian rulesuje. Co jeszcze potrzeba do szczescia?
--
mirek