zaproszenie do używania pakietu :)

Witam wszystkich grupowiczów

Chciałem wszystkich zachęcić do instalacji i używania mojego
pakietu: hwprofile, dostępnego przez apt:

deb http://zaron.debian.pl/debian unstable main

(sources.list).

Krótki opis:

Na tegorocznych pingwinariach, chłopcy z PLD pochwalili się, że mają
programik który pozwala uruchamiać Linux'a (czyli PLD) z dysku na różnych
konfiguracjach sprzętowych, czyli, bierzemy swój dysk do kumpla i
odpalamy u niego naszego Linux'a. Zazdroszcząc PLD'kowcom tego
rozwiązania (zwłaszcza, że często woziłem swój dysk w rózne miejsca),
postanowiłem napisać swoje rozwiązanie. Po pewnym czasie powstał
hwprofile, używam go sobie, nawet spaczkowałem... I niedawno
postanowiłem udostępnić ten pakiecik... Many do hwprofile są (po
angielsku, pełno byków, sorki, dysortograf jestem i za bardzo nie mam
czasu nad siedzeniem i szukaniem w słownikach...).

Ok, jeżeli ktokolwiek ma chęć używać, bardzo prosze, jednocześnie licze
na odzew i zglaszanie byków na adres: hwprofile@zaron.debian.pl..

Pozdrawiam wszystkich...

--
|-+-[ Robert Olejnik ]-+-[ teon@pentagon.eu.org ]-+-+-+-+PLUG+-+RWO-+-+-+-+-|